sobota, 3 października 2015

Powrót + LBA + Październikowe postanowienia.

Halo, witam! Po dość długiej nieobecności w końcu wzięłam się za siebie wracam z dodawaniem postów. Zacznę od LBA, do którego nominowała mnie Lexi z bloga http://olabylexi.blogspot.com. 
Jeśli kogoś nie interesuje LBA, a chciałby dowiedzieć się, co pojawi się na blogu w październiku, niech zjedzie troszkę niżej ;)
Nie przedłużając:

1. Jakie lektury szkolne czekają Cię w tym roku?
Na pewno "Skąpiec", co mam teraz. Wiem też, że będziemy omawiać "Mendel Gdański". Oprócz tego nie mam pojęcia.

2. Jaki jest Twój wymarzony kolor włosów?
Niebieski! Farbowałam się wielokrotnie na niebiesko, ale mieć takie oryginalnie... <3

3. Na premierę jakiej książki nie możesz się już doczekać? 
Aktualnie na "Magnus Chase i Bogowie Asgardu: Miecz Lata" Ricka Riordana.

4. Co kupujesz sobie zwykle na wyjazdach (w wakacje, w ferie itp.)? 
Różnie. Na pewno nie kupuję pamiątek typu jakieś statuetki, bo są to tylko zbieracze kurzu. Staram się kupować coś pożytecznego i przydatnego.

5. Jak jest Twój ulubiony owoc?
Granat.

6. Z jakim kolorem kojarzy Ci sie Twoja przyszłość? 
Szczerze? Z szarością. Może trochę z wyblakłym błękitem. Póki co moja przyszłość zapowiada się monotonnie i smutno.

7. Jakie doły bardziej wolisz: jeansy, legginsy, shorty, a może spódnice? 
Preferuję legginsy, ale jestem tez wielką fanką sukienek.

8. Co jest Twoim dziwnym nawykiem? 
Tak myślę i myślę, i wymyśliłam, że nie mam żadnych dziwnych nawyków.

9. Czy ludzie w Twoim otoczeniu wiedzą, że masz bloga? 
Owszem. Wiedzą o tym moi rodzice, moja (niestety już była) pani polonistka, mój terapeuta, przyjaciele, ogólnie chwalę się każdemu, komu mogę.

10. Masz umysł ścisły czy może jesteś humanistką?
Zdecydowanie humanistką. Wyobraźcie sobie moje oceny na koniec roku, z góry na dół dostateczne, gdzieniegdzie dobre, a tylko taki język Polski bardzo dobre. I do tego jako jedyna z klasy.

11. Jakie jest Twoje ulubione wydawnictwo książkowe? 
Nie mam ulubionego, ale najwięcej książek mam z Galerii Książki i Media Rodzina,

To by było na tyle. Ja, niestety, zważywszy na spore zaległości i goniący mnie czas, nie mam czasu wymyślać pytań, a jedynie pozapraszam na parę fajnych blogów.
http://olabylexi.blogspot.com
http://ktoczytaksiazkizyjepodwojniemr.blogspot.com
http://zatracona-w-innych-swiatach.blogspot.com
http://otwartaksiega2002.blogspot.com

PAŹDZIERNIKOWE POSTANOWIENIA

W październiku zdecydowanie wracam już do żywych, biorę się za naprawianie wszystkich moich problemów i gonię się z dodawaniem postów. Oczywiście ten miesiąc będzie bardzo zabiegany, ale postaram się chociaż raz na tydzień dodać post.
Tak więc, w tym tygodniu powinno pojawić się:
Recenzja opowiadania z bloga http://olabylexi.blogspot.com
Recenzja opowiadania z bloga http://ktoczytaksiazkizyjepodwojniemr.blogspot.com
Recenzja "Płatków na Wietrze".
Recenzja "Starcia Królów".
Podsumowanie października.
Mam nadzieję, że uda mi się dodać wszystko w tym miesiącu.
Zatem, pozdrawiam i do następnego postu! <3

3 komentarze:

  1. Super odpowiedzi! Już nie mogę doczekać się Twoich planów! <3
    ~Black Hole

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, widzę, że masz dużo rzeczy w planach :D Postaraj się jednak to robić stopniowo, żeby później znowu nie robić sobie długich przerw ;) Najlepiej skorzystać z planowanych postów ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerwa była spowodowana akurat moimi prywatnymi problemami, ale masz rację, postaram się nie brać wszystkiego na raz, zwłaszcza, że "Starcie Królów" ma prawie 1000 stron i nie zejdzie mi zbyt szybko :D

      Usuń

Napisz coś od siebie. Wyraź swoją opinię. Zostaw po sobie ślad. Nie jesteś kolejną osobą, która weszła na tego bloga; jesteś Czytelnikiem. Osobą, dla której mogę pisać, która napawa mnie motywacją, a dzięki której blog wciąż się poszerza i rozwija. Dziękuję, że tu jesteś :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.