czwartek, 7 lipca 2016

Powrót z rozmachem!

Naprawdę sądziłam, że już tu nie wrócę. Nie chciałam od tak porzucać bloga, ale pojawiło się u mnie sporo problemów i tak jakoś wyszło, że przez niecałe pół roku był nieaktywny. Mi samej jest z tym źle, bo prowadząc tego bloga w końcu robiłam to, co lubię. Ale jak widać, nieszczęścia chodzą ze sobą parami, bo wróciłabym już dwa miesiące temu, gdyby nie to, że cały dysk z mojego laptopa poszedł się mnożyć. Straciłam wszystkie zapisy, wszystkie zaczęte opowiadania, wszystkie recenzje. To mi całkowicie odebrało chęci do pisania. Przez dwa miesiące nie ruszyłam Worda. Była to chyba jednak dobra przerwa, bo teraz mam więcej chęci i zapału.
Zmienił się wygląda bloga, zmieniło się moje podejście. Mam naszykowane parę recenzji, które powoli zacznę wrzucać. Będę starała się prowadzić boga w miarę systematycznie, chociaż to też nie zależy ode mnie.
Razem z powrotem na bloggera, powróciłam na Wattpada, gdzie serdecznie zapraszam: https://www.wattpad.com/user/TheBlueSpark
Powstał również blogowy Instagram, na którego również możecie się dostać poprzez kliknięcie w ikonkę Instagrama po prawej stronie: https://www.instagram.com/blue.spark.books/
Tak więc do zobaczenia przy następnej recenzji! :)


1 komentarz:

  1. Cieszę się, że wróciłaś - w sumie smutno bez Ciebie było. Dobrze, że już wracasz :)
    Powodzenia w blogowaniu! :D
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.