piątek, 15 stycznia 2016

LIEBSTER BLOG AWARDS #3 + Darmowe e-booki dla blogerek.





Na wstępie chciałabym ogłosić pewną akcję organizowaną przez Wydawnictwo Wymownia. Darmowe e-booki dla blogerek! Wspaniałe? I owszem. Akcja ma na celu poszerzenie czytania, wspieranie czytelnictwa i większy dostęp do książek, więcej informacji tutaj: http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/. Zapraszam serdecznie <3
____

Wiem, że na blogu mnie ostatnio mało i w sumie miałam tak naprawdę nie robić tego LBA, ale stwierdziłam, że zrobię, aby coś się pojawiło, i żebym przy okazji napisała wyjaśnienia. Tak więc winę tutaj mogę zrzucić chyba tylko na swoje lenistwo i fakt, że nie chce mi się czytać tej książki, którą już zaczęłam, bo zwyczajnie mnie nie wciągnęła, a na półce stoi kolejne dziesięć książek, które kuszą znacznie bardziej. Plus oczywiście nauka, ale - nie okłamujmy się - nie uczę się tak dużo jak powinnam. W lutym zaczynają mi się ferie, w tym w walentynki zapewne otrzymam kolejna dostawę książek, ponieważ wtedy obchodzę urodziny, więc postaram się jeszcze to nadgonić ;)

Dobra, a więc LBA. Na pewno większość wie, na czym to polega, ale mimo wszystko zamieszczam wyjaśnienie:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Ja zostałam nominowana przez Lexi >link do bloga<, a oto jej pytania:

1. Masz drugie imię? (a jak tak to jakie?)
Nie, niestety nie mam, chociaż bardzo chciałabym mieć.

2. Jak układasz książki na półce?
Jedna na drugiej, aby więcej się zmieściło. Na najwyższej półce stoją te najchętniej czytane, na najniższej te najmniej,

3. Wolisz sudoku czy krzyżówki?
Krzyżówki, jeszcze nigdy nie ułożyłam całego sudoku :<

4. Ile centymetrów mają Twoje włosy?
Specjalnie poszłam po miarkę, matko, nigdy nie mierzyłam włosów xD Mierząc od czubka głowy mają 45 (+/-2) centymetry.

5. Nosisz kolczyki?
Noszę, łącznie mam pięć dziurek (na jednym trzy [jeden kolczyk w chrząstce] na drugim dwie).

6. W jakim sklepie ostatnio byłaś?
Nie wiem, jak się ten sklep nazywa, ale są tam teki rzeczy typu słuchawki, ładowarki, etc. Elektroniczny? xD

7. Masz jakieś fandomowwe rzeczy?
A mam. Bluzę z "They Are Not Only Books", bluzę z "Rumpelstiltskin ♥" (OUaT), koszulkę z "I'm from Slytherin, bitch", naszyjnik z Insygniami Śmierci i skarpetki z herbami domów w Hogwarcie. Plus liczy się koszulka z "Hajs się zgadza"? xD

8. Jaką wodę wolisz? Żywca zdrój, nałęczowiankę, kroplę beskidu, a może jeszcze coś innego?
Zważywszy na to, że w moim domu pije się tylko wodę, ewentualnie kawę (chyba, że ja sobie czasem zrobię herbatę), to jest mi to naprawdę obojętne xD

9.. Robisz jakieś rzeczy własnoręcznie? (np. bombki, bransoletki, poduszki...)
Robię, nie jakoś nałogowo i nie jest to moje hobby, ale czasem lubię sobie coś tam porobić.

10. Jakich perfum używasz? 
Aktualnie "Femme icon" xD Nie znam się na perfumach, zależy mi tylko na tym, aby ładnie pachnieć.

11. Co myślisz o moim blogu?
Uważam, że dobrze piszesz, odwalasz kawał dobrej roboty i jeśli Tobie sprawia to przyjemność, to inni raczej nie mają nic do gadania ;)

Okej, pytania skończone, to teraz nominuję (niestety, nie będzie to aż jedenaście blogów).
Nominuję:
http://czytanie-chwile-rozkoszy.blogspot.com
http://ktoczytaksiazkizyjepodwojniemr.blogspot.com
http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com

A tutaj pytania:
1. Od jak dawna czytasz?
2. Co sprawiło, że polubiłaś czytanie?
3. Ile czasu poświęcasz blogowi? (tzn. jak często dodajesz posty, odwiedzasz go, sprawdzasz wyświetlenia, etc)
4. Masz zwierzęta w domu? Jeśli tak, to jakie?
5. Ostatnia przeczytania przez Ciebie książka, to...?
6. Wolisz słodycze typu czekoladki czy bardziej coś słonego, jak chipsy?
7. Czytasz inne blogi? Podobne do Twojej tematyki, czy raczej inne?
8. Grasz w jakieś gry?
9. Wolisz zimno czy ciepło?
10. Masz rodzeństwo? Jeśli tak, ile?
11. Co sprawia Ci największą frajdę z prowadzenia bloga?

Powodzenia! :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci serdecznie za nominację! Jak dawno robiłam ostatnią...
    Zazdroszzę skarpetek! Widzę, że przykładny Potterhead. Tak ma być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy i, wiadomo, skarpetki być muszą :D

      Usuń
  2. Ja też chcę naszyjnik z Insygniami i bluzę "They Are Not Only Books"! Gdzie kupiłaś?
    Tak, jak ty nie mam drugiego imienia, nie mam nawet imienia z Bierzmowania, ponieważ byłam chrzczona w Cerkwi, a tam od razu przy tym sakramencie jest bierzmowanie :) I dziękuję serdecznie za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie rzeczy na Allegro :)
      Ja dopiero będę szła do bierzmowania, więc zawsze to jakieś imię będzie ^^

      Usuń
  3. Once Upon a Time <3 Myślałam, że osób lubiących ten serial jest tak nie wiele... Jest szansa na lepszą przyszłość! <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.