niedziela, 23 sierpnia 2015

LIEBSTER BLOG AWARDS + Powrót!

Witajcie! Skoro już wróciłam, to przydałoby się coś wstawić, prawda? Dwie recenzje już się szykują, a tymczasem zostałam nominowana do LBA (Liebster Blog Awards) przez Dobra córka zła oraz Kto czyta książki żyje podwójnie.
LBA polega na odpowiedzeniu na jedenaście pytań zadanych przez osobę nominującą. Po odpowiedzi, osoba nominowana wymyśla własne jedenaście pytań (niekoniecznie związanych z książkami) i nominuje blogerów, których blogi mają mniej niż dwieście obserwujących. Ma to na celu pomóc blogom w rozgłosie. 
Magic Rose nie podała pytań, więc odpowiadam na pytania Lexi :)

1. Ile masz książek na półce?
Kiedy ostatnio liczyłam, było 127, a ponieważ nie chce mi się ich liczyć, doliczę tylko pięć książek, które kupiłam w ostatnim miesiącu, więc będzie jakoś 132.

2. Jak często spotykasz się ze swoimi przyjaciółmi?
Dosyć często, chociaż czasem mam takie dni, kiedy to potrzebuję ogarnąć bloga, napisać recenzje/kilka stron w książce, poczytać i wtedy wolę posiedzieć w domu. Zazwyczaj taki okres trwa 2/3 dni.

3. Gdybyś miała wystarczająco duże fundusze, by zwiedzić pięć dużych metropolii za granicą, gdzie byś sie wybrała? 
Od dawna marzy mi się Hiszpania, Anglia i Ameryka, a od niedawna również Grecja i Rzym.

4. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
Ludzie zawsze się śmieją, kiedy mówię swój ulubiony smak, ale... czekoladowy, z kawałkami czekolady i polewą czekoladową. Kocham czekoladę!

5. Wolisz kawę czy herbatę?
Lubię i kawę, i herbatę, ale ostatnio wolę herbatę.

6. Z czego częściej korzystasz, by wybrać kierunek: atlasu, mapy czy globusa? 
Żadnego z tych rzeczy, GPS-a w telefonie :"D

7. Którą firmę ice tea bardziej wolisz: Nestea czy Liptona? A może jakąś inną?
Nie piję często mrożonych herbat, ale jeśli już to Nestea.

8. Jaki jest Twój ulubiony film? Dlaczego właśnie ten? 
Mam sporo ulubionych filmów, ale taki pierwszy przychodzący na myśl to Wojownicze Żółwie Ninja. Po prostu od małego oglądałam ten serial, naczytałam się pełno o tym w Internecie i oszalałam, kiedy wyszedł film. I dalej shippuję Donatello z April </3

9. Kim chcesz być w przyszłości? Co skłoniło Cię do podjęcia właśnie takiej decyzji?
Oczywiście, poza zostaniem pisarką, co graniczy z cudem, chciałabym być psychologiem, psychoterapeutą lub kimś w tym stylu. Powód jest dosyć smutny, albowiem wywodzi się od depresji. Mam nerwicę depresyjną, przez co w moim umyśle dzieją się naprawdę trudne do zniesienia rzeczy, a w pewnym momencie, kiedy mózg stwierdził, że już nie chce słuchać tych wewnętrznych wywodów, pozwolił mi popaść w depresję, o której nie wie prawie nikt z mojej rodziny, a przed którą ostrzegał lekarz i kazał mi, żebym trzymała się wśród ludzi, myślała pozytywnie i sie nie smuciła, bo może być ze mną źle. Nerwica i moje prywatne problemy były niczym bomba, która tylko czekała na odpowiedni moment, by wybuchnąć. Chciałabym pomagać ludziom z problemami podobnymi do moich. Chciałabym być kimś, w kim ludzie mogliby szukać oparcia, które ja straciłam.

10. Którą z gier planszowych najbardziej lubisz?
Nie gra zbytnio w gry planszowe, więc raczej się nie wypowiem, ale lubię gry typu Monopoly.

11. Co najbardziej kojarzy Ci się z dzieciństwem? 
Chyba raczej wszystkie bajki, które oglądałam kiedyś na Jetixie albo Zig Zapie.


To by było na tyle. Ja niestety nie nominuję nikogo, tudzież nie wymyślam pytań, ponieważ robię wszystko na szybko i mam naprawdę mało czasu, a do tego teraz nie mam głowy do myślenia. Wybaczcie i dziękuję za nominację <3




2 komentarze:

  1. Jetix i Zig Zap! <3 A myślałam, że niewiele osób to pamięta! :> Miło mi się czytało Twoje odpowiedzi :) A co do wielkich metropolii... Grecja i Rzym, hę? Czy to aby nie spowodowane przez Ricka Riordana? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pamiętania, to możemy się spokojnie zaliczyć do mniejszości, niestety </3
      A Riordan... Taak, tak dokładnie, haha :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.