środa, 5 sierpnia 2015

Topię się z gorąca, czyli nominacja do Piekielnego TAGu.

Tytuł nawiązuje nie tylko do nominacji, ale do tego okropnego gorąca, które panuje teraz na dworze. Błagam, jestem o krok od tego, żeby kupić sobie śliczną parasolkę i chronić się nią przed słońcem!
Do TAGu nominowała mnie Lexi D. z bloga http://olabylexi.blogspot.com, dziękuję!
Znamy zasady? Nominowani odpowiadają na pytania zawarte w poście. Już znamy :)
~*~

1. Rogi - książka, która sprawiła, że wszyscy uważali (bądź do tej pory uważają), że jesteś nieznośna/nieznośny. 
Właściwie to przez większość dobrych książek jestem nieznośna ("Maaaamooo, ja chcę z tego koszulkę!!!"), ale ostatnio są to Kwiaty na Poddaszu. Po prostu zakochałam się w tej książce i mogę o niej nawijać godzinami!

2. Skrzydła - książka, która spowodowała, że odleciałeś/odleciałaś do zupełnie innej rzeczywistości. 
Tutaj mogę spokojnie winę zrzucić na Więźnia Labiryntu. Czułam się, jakby sama musiała z uciekać z labiryntu! Właściwie nie byłoby to takie złe, gdybym była w towarzystwie tylu przystojnych chłopców...

3. Grzech - książka, w której były fragmenty erotyczne. 
Mam wyliczyć wszystkie...?
No dobra, nie chcę się zbytnio rozpisywać (właśnie się zdradziłam, że w ogóle czytuję takie książki), więc pierwsza, o której pomyślałam to Dotyk Crossa. Tak, czytałam Pięćdziesiąt Twarzy Greya i nie uważam tej trylogii za jakiś fenomen. Właściwie lepsza już jest seria o wampirach Miłość na Kołku.  O! Albo Kiedy Nadciąga Ciemność! Ewentual... Dobra, wiecie co? Nieważne.

4. Woda święcona - książka, która cie doszczętnie zniszczyła.
Lek na Śmierć.
I Jesienna Miłość.
Chryste Panie, teraz znowu będę płakać całą noc.

5. Ogień - historia głównie oparta na namiętnym uczuciu bohaterów.
Odsyłam do punktu trzeciego. I dorzucam Zostań, jeśli kochasz. 
Większość moich przeczytanych książek to spora część romantyków, ale jednak w niewielu z nich miłość odgrywała główną rolę.  

6. 666 - książka,w  której główny bohater jest złym bohaterem. 
Rywalki.
Żartuję, oczywiście, ale po prostu nie znoszę Ameriki.
Nie czytałam, niestety, jeszcze takiej książki :(

~*~

Zatem to by było na tyle. Ja nominuję tylko dwa blogi i są to:
http://someculturewithme.blogspot.com
http://potomkowieludziianiolow.blogspot.com

3 komentarze:

  1. Po raz pierwszy spotykam ten tag i muszę przyznać, że jest bardzo ciekawy :) Co do upałów to nie tylko ty masz wrażenie, że się zaraz roztopisz. A tak w ogóle... Jesienna miłość ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, ta książka jest piękna <3

      Usuń
    2. Patrycjo, spotykasz pierwszy raz ten tag, ponieważ ja go wymyśliłam stosunkowo niedawno :) A Blue Spark jest jedną z pierwszych do których on trafił ;) Zapraszam do siebie http://olabylexi.blogspot.com/

      Usuń

Napisz coś od siebie. Wyraź swoją opinię. Zostaw po sobie ślad. Nie jesteś kolejną osobą, która weszła na tego bloga; jesteś Czytelnikiem. Osobą, dla której mogę pisać, która napawa mnie motywacją, a dzięki której blog wciąż się poszerza i rozwija. Dziękuję, że tu jesteś :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.