środa, 2 września 2015

Powrót do szkoły z bestsellerami w plecaku.

Tak, w końcu nadszedł ten "długo oczekiwany" wrzesień i czas, kiedy musimy przestawić się ze wstawania o godzinie dwunastej na siódmą, a nawet wcześniej. Ale, ale, nie smućmy się, ponieważ rok szkolny minie jak z bicza strzelił, a tymczasem ja już przyszykowałam sobie wrześniowy stosik. Co prawda, nieco mały, ale to dlatego, że jeszcze jedna książka czeka na mnie w bibliotece, a i ja nie będę miała zbytnio czasu na czytanie. Pewnie i tak większość książek przeczytam na wuefie, na którym nie ćwiczę, albo nie odrobię jakiejś pracy domowej, bo będę chciała czytać, ale to nic.
Nie udało mi się przeczytać wszystkich książek w sierpniu, głównie z powodu obozu, ale owe książki przeszły do wrześniowego stosiku i postaram się wrzucić ich recenzje w najbliższym czasie.
Wrześniowy Stosik.

No i mam parę pytań w kwestii bloga. Jeśli macie jakieś uwagi lub sugestie, co powinno się jeszcze znaleźć na blogu lub czego nie powinno tu być, to piszcie, jestem otwarta na wszelakie propozycje. Myślałam o częstszym dodawaniu topików lub postów o fandomach, kiedy przez dłuższy czas nie będzie recenzji, oraz dodanie czegoś takiego jak "cytat miesiąca", co by pojawiło się w kolumnie po prawej.

I, oczywiście, standardowo zapraszam na blogi, z którymi współpracuję i zapraszam do zakładki "współpraca", jeżeli jest ktoś chętny.
Dobra córka zła.
Kto czyta książki żyje podwójnie

Pozdrawiam i do następnej recenzji :)

1 komentarz:

  1. Wohohoł!
    Super książeczki :D Nawet mi nie przypominaj o szkole błagam... moja dusza umiera [*] A kiedy będzie czas poczytać?! Nie mogę się doczekać kolejnej recenzji <3
    Bye Magic Rose <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie. Wyraź swoją opinię. Zostaw po sobie ślad. Nie jesteś kolejną osobą, która weszła na tego bloga; jesteś Czytelnikiem. Osobą, dla której mogę pisać, która napawa mnie motywacją, a dzięki której blog wciąż się poszerza i rozwija. Dziękuję, że tu jesteś :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.