czwartek, 18 sierpnia 2016

Liebster Blog Awards #4

Do kolejnego Awards zostałam nominowana ponownie przez Lexi z bloga http://olabylexi.blogspot.com, dziękuję bardzo :) Korzystając z okazji: byłby ktoś chętny na BookTour z "Ciepłymi Ciałami" Isaaca Mariona? :)
Nie przedłużając, pytania od niej:



1. Wolisz posiadać książki czy wypożyczać je z biblioteki?
Najbardziej lubię mieć je na półce i patrzeć jak kolekcja się powiększa, ale też lubię chodzić między regałami w bibliotece i wybierać sobie książki, które mnie zainteresują. 

2. Jaka książka sprawiła, że płakałaś?

"Jesienna Miłość" Nicholasa Sparksa. Pokochałam tę książkę.

3. Czy jest taka ekranizacja książki, która jest lepsza od powieści według Ciebie?
"Gwiazd Naszych Wina". Możecie mnie teraz zjeść, ale tak szczerze nie rozumiem fenomenu tej książki. Fakt, jest dobra, ale znacznie bardziej podobało mi się opowiadanie Greena z "W Śnieżną Noc" i "Will Grayson&Will Grayson". Film podobał mi się bardziej, a nawet się wzruszyłam - podczas czytania książki zaś nie.

4. Wolałabyś musieć do końca życia czytać tylko te książki, które masz w domu na półce, czy nigdy nie móc przeczytać żadnej z nich, a tylko z biblioteki lub pożyczone od znajomych?

Pożyczone. Nie czytam dwa razy tych samych książek, a tylko takie mam na półce, a jeśli jest jakaś, której nie przeczytałam, to wypożyczę ją z biblioteki :D

5. Jakie miejsce byłoby Twoim wymarzonym na wyjazd na wakacje?

Anglia. Takie pospolite marzenie, ale bardzo chciałabym zwiedzić Londyn.

6. Czy są jakieś seriale, które nałogowo oglądasz? Jeśli tak, to jakie?

Teen Wolf. W oczekiwaniu na szósty sezon <3

7. Jakiego koloru jest większość grzbietów Twoich książek na półce/półkach?

Raczej będzie to niebieski, ale nie chce mi się liczyć.

8. Jakie są Twoje ulubione stworzenia fantastyczne?

Raczej nie mam ulubionego, ale pierwsze jakie mi przyszło do głowy to Feniks.

9. Ile książek leży na Twojej półce czekając na przeczytanie?

Około dziesięciu z tych, które chcę przeczytać, nie licząc tych, których nie przeczytam.

10. Co Cię najbardziej pobudza do pisania na blogu?

Chyba przeglądanie innych blogów. Inspirują mnie, głównie dlatego wróciłam w końcu na tego bloga. I czytelnicy. Każdy komentarz sprawia, że robi mi się ciepło na serduszku.

11. Jak myślisz - czy pisanie opowiadań itp. na blogu jest dobrym pomysłem?

Jasne, czemu nie. Sama kiedyś pisałam - dawno i nieprawda - co prawda usunęłam i przeniosłam się na Wattpada, ale czasem zastanawiam się nad powrotem z opowiadaniami na blogspota. 

Okej, muszę nominować jedenaście blogów, co prawda aż tyle nie czytam, więc nominuję tylko te: 
http://szept-stron.blogspot.com
http://pasiastaczarownica.blogspot.com
http://recenzjekawoholika.blogspot.com
http://someculturewithme.blogspot.com
http://zatracona-w-innych-swiatach.blogspot.com
https://czytelniadominiki.blogspot.com

A to moje pytania:
1. Gdybyś miała w przyszłości wydać własną książkę, jakiego byłaby gatunku?
2. Masz jakieś ulubione wydawnictwo? Jak tak to jakie?
3. Jakie wolisz zakładki? Te standardowe, lekkie, magnetyczne, drewniane?
4. Jakieś zwierzęta towarzyszą Ci podczas czytania?
5. Ile potrafisz średnio przeczytać książek w tydzień?
6. Lubisz przeglądać różnego typu magazyny modowe lub kosmetyczne?
7. Jaki tytuł ma książka, po której ostatnio miałaś kaca książkowego?
8. Wolisz czytać powoli i przyswajać jak najwięcej szczegółów czy szybciej, licząc tylko przekartkowane strony?
9. Co sprawiło, że zaczęłaś czytać książki?
10. Czytasz czasem inne blogi? O jakiej tematyce?
11. Myślałaś czasem nad opuszczeniem bloga? Takie chwilowe załamanie, że nie czerpałaś już z tego przyjemności? Jeśli tak, to co sprawiło, że blog jednak dalej funkcjonuje?

Powodzenia! <3

2 komentarze:

  1. Już się zabieram za odpowiadanie! Dziękuję! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację. Postaram się ją wykonać. :))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.