piątek, 31 lipca 2015

Notka informacyjna + nieobecność w sierpniu!

W sierpniu wyjeżdżam i nie będzie mnie praktycznie do końca wakacji, co z tym samym idzie - zero internetu. Żeby jednak nie było, że zostawiam Was z niczym, przed moim wyjazdem pojawi się recenzja. Ale jakiej książki? Podpowiem, że nie jest to "Kolacja w wampirem", chociaż tak widnieje po prawo w zakładce "Następna recenzja", a jest to jedna z książek mojego małego sierpniowego stosiku:
Sierpniowy Stosik.
Czyli postaram się, aby recenzja tych książek pojawiła się jeszcze w sierpniu.
~*~

Oprócz tego chciałabym napisać, że podjęłam współpracę już z drugim blogiem, na którego serdecznie zapraszam: http://ktoczytaksiazkizyjepodwojniemr.blogspot.com

Zapraszam również na pierwszego bloga, z którym współpracuję: http://olabylexi.blogspot.com

I serdecznie zapraszam do zakładki "współpraca", jeśli jest ktoś zainteresowany współpracą ze mną.

Zatem, miłych wakacji i do następnej recenzji ;)

3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać kolejnej recenzji ,mam nadzieję ,że szybko ją dodasz! A co do nie obecności to ja także na swoim blogu niestety nie będę często dodawać postów w sierpniu :( Ach ten brak neta :(
    Pozdrawiam Magic Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale myślę, że brak internetu na jakiś czas dobrze nam zrobi, haha :D

      Usuń
  2. Witaj! Chciałabym Cię poinformować o nominacji do Piekielnego Tagu :D Wszystko jest tutaj: http://olabylexi.blogspot.com/2015/08/kolejny-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.