środa, 15 lipca 2015

TAG, czyli zostałam nominowana.

Zostałam nominowana to Tagu, gdzie muszę odpowiedzieć na dziesięć pytań dotyczących książek. Osoby, które zostaną nominowane przeze mnie muszą odpowiedzieć na te same pytania. Za nominację dziękuję Klaudii Lancaster z bloga http://corkakrwi.blogspot.com.

Lecimy:

1. Wolisz czytać trylogie czy powieści jednotomowe? 
Naprawdę jest mi to bez różnicy. Czasem są historie, które po prosu muszą zostać napisane dalej, a czasem są takie, które starczą na jeden tom i są równie dobre.

2. Wolisz czytać tylko autorki czy autorów?
Również mi bez różnicy. Zarówno i mężczyźni, i kobiety są dobrymi pisarzami. Nie ważne, kto napisał, ważne, by mnie zaciekawiło.

3. Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych? 
W moim mieście nie ma Empika, aby do niego pojechać musiałabym się udać do miasta obok, a ponieważ jestem tam rzadko, to i rzadko tam kupuję. Ogólnie, jak dla mnie, w Empiku czasem wydaje się ciut za drogo. Książki, które tam są, mogę kupić taniej przez internet. Tak więc częściej korzystam z księgarń internetowych.

4. Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy serial?
Jeśli już miałabym wybierać, to bardziej jako film. Seriale często odstają od książki znacznie bardziej niż filmy oraz mogą szybciej znudzić. A filmy częściej interesują oglądacza do sięgnięcia po książkę.

5. Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo? 
Raczej pięć książek tygodniowo, zwłaszcza że ostatnio wynajduję co raz to więcej ciekawszych książek, które chciałabym mieć, a nie jestem pewna czy uda mi się przeczytać je wszystkie.

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Moim marzeniem od zawsze było zostanie autorką, więc chyba raczej tym. Moje recenzje to bardziej takie hobby, lubię dzielić sie moim zdaniem na temat książek i filmów, i tak oto powstał ten blog.

7. Wolisz w kółko czytać dwadzieścia książek czy sięgać po nowe?
Oczywiście,  że nowe. Tak jak pisałam wyżej, dobrych książek jest od groma, a ja nie wiem, czy zdążę przeczytać wszystkie przed śmiercią.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Bibliotekarką. Mogę cały dzień siedzieć przy książkach, wziąć sobie jedną z półki i czytać w wolnym czasie, a jeśli byłaby dobra, polecać ją innym.

9. Wolisz czytać ulubiony typ literatury czy wszystko poza?
Raczej ulubiony. Nie przepadam zbytnio za kryminałami, wiec raczej nie sięgam po tego typu książki. Najczęściej czytam fantastykę, romans, sci-fi i obyczaj, więc w tych klimatach wolę pozostać.

10. Wolisz czytać książki fizyczne czy e-booki?
Książki fizyczne. Ale nie pogardzę e-bookiem. Często czytam, kiedy chcę jakąś książkę, której aktualnie nie mogę kupić czy wypożyczyć.

Na pytania odpowiedziałam, więc teraz nominuję do tego:
http://eller-opowiadania.blogspot.com
http://olabylexi.blogspot.com
http://potomkowieludziianiolow.blogspot.com
http://someculturewithme.blogspot.com

Powodzenia ;)

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że w Empiku jest trochę za drogo, ale i tak lubię robić tam zakupy. 5 stron dziennie to byłoby zdecydowanie za mało! Ja też bym wolała sięgać ciągle po nowe powieści oraz czytać tylko ulubiony gatunek i byłyby to romanse ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję nominacji do LBA. Więcej informacji tutaj:
    http://corkakrwi.blogspot.com/2015/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń

Napisz coś od siebie. Wyraź swoją opinię. Zostaw po sobie ślad. Nie jesteś kolejną osobą, która weszła na tego bloga; jesteś Czytelnikiem. Osobą, dla której mogę pisać, która napawa mnie motywacją, a dzięki której blog wciąż się poszerza i rozwija. Dziękuję, że tu jesteś :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.