piątek, 29 lipca 2016

Letni Book Tag

Do tego tagu zostałam nominowana przez Lexi z bloga http://olabylexi.blogspot., na którego Was serdecznie zapraszam! Dziękuję za nominację. :)
Przy okazji, zastanawiałam się ostatnio nad zorganizowaniem Wędrującej Książki. Mam pewną powieść, której recenzja niedługo się tu pojawi. Jest to książka, która nie jest aż tak znana, a zdecydowanie na to zasługuje.
Ale już przechodząc do sedna:

1. Słońce, czyli książka, która zawsze poprawia Ci humor.
Będzie to raczej "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" Ricka Riordana. Lubię humor, który nie jest przepełniony wulgaryzmami i seksualnymi podtekstami, więc Percy idealnie mi tu pasuje.

2. Morze, czyli książka idealna na plażę.
"Oddam ci słońce" Jandy Nelson. Lekka, przyjemna, zostawiająca po sobie trwały ślad w umyśle. Chociaż książka przeczytana już dawno, to wciąż lubię do niej wracać.

3. Pocztówka, czyli książka, którą najlepiej wspominasz.
To zdecydowanie będzie seria o Harrym Potterze autorstwa J.K.Rowling. To dzięki tym książkom zaczęłam czytać i to je będę wspominała najmilej.

4. Podróże, czyli książka, którą polecił Ci przyjaciel.
"Kwiaty na Poddaszu" Virgini C. Andrews. Co prawda, poleciła mi ją już była przyjaciółka, ale książkę bardzo polubiłam.

5. Opalanie się, czyli książka, którą się sparzyłeś.
"Pojedynek" Marie Rutkowski. Naprawdę nie wiem, czemu kupiłam tę książkę, ale nawet nie miałam siły napisać o niej recenzji. Po prostu wielkie NIE.

6. Japonki, czyli książka, którą każdy zna.
Podałabym znowu Harry'ego Pottera, ale żeby się nie powtarzać, podam "Igrzyska Śmierci". Ta trylogia została już tak nagłośniona, że połowa książek, które wyszły w ostatnim czasie, została mianowana "następcą" Igrzysk.

7. Wycieczki rowerowe, czyli książka, która nigdy Ci się nie znudzi.
"Więzień Labiryntu". Bezapelacyjnie kocham i polecam tę książkę każdemu!

8. Letnie imprezy, czyli książka, która zawsze poprawia Ci nastrój.
W sumie pytanie bardzo podobne do pierwszego, więc dodam tylko "Chłopaka, który stracił głowę". Nowa, ukochana książka, dla której ja straciłam głowę.

9. Pływanie, czyli książka, którą musisz przeczytać tego lata.
"Po Zmierzchu" Alexandry Bracken. Postawiłam sobie cel, że przeczytam całą trylogię w te wakacje i jak do tej pory mi się udaje, mimo, że mam okropnego lenia. :D

10. Przyjaciel, czyli książka, która zawsze jest przy Tobie.
"Diabelskie Maszyny" Cassandry Clare. Kocham tę trylogię, a okładki są prześliczne.

A do tagu nominuję:
http://czytanie-chwile-rozkoszy.blogspot.com
http://zatracona-w-innych-swiatach.blogspot.com
http://someculturewithme.blogspot.com
http://czytelniadominiki.blogspot.com

2 komentarze:

  1. Uwielbiam ksiazkwe tagi :) pokazua swieze spojrzenie na powiesci te znane i te mniej :)
    Ps. Już na BookHunterze są nowe Szepty Blogosfery z Twoim udziałem, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, dziękuję za nominację! Ten TAG widzę po raz pierwszy i muszę przyznać, że jest naprawdę ciekawy. Z chęcią go wykonam :D Dużo z powieści, które wymieniłaś, znam. No i Percy, w którym właśnie się zaczytuję ♥ Za to w planach mam Diabelskie Maszyny,za które jakoś nie mogę się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.