niedziela, 3 września 2017

Podsumowanie sierpnia #2017

Zanim rozpędzę się z podsumowaniami na dobre, musicie o mnie wiedzieć jedną rzecz: rzadko kupuję nowe książki. Większość moich książek pochodzi z drugiej ręki, kupowane często za grosze, a w bardzo dobrym, nawet idealnym stanie. W tym miesiącu, oczywiście, nie było inaczej.

W sierpniu zdobyłam dziesięć plus jeden nowych książek. Dopóki jeszcze mam pieniądze z wypłaty, mogłam sobie pozwolić na trochę wydatków, co jednak nie zmienia faktu, że zawsze poluję na promocje. A dlaczego "plus jeden"? To napiszę na końcu.

Postaram się przedstawić moje zakupy w miarę chronologicznie. Na pierwszy ogień idzie trylogia "Królowa Tearlingu", którą kupiłam za jakieś 60zł podczas promocji -50% na stronie wydawnictwa Galerii Książki. Czaiłam się na nią przez jakiś czas, więc w końcu mam swoje egzemplarze. Jakoś te w jasnych okładkach bardziej mi się spodobały. 


W sierpniu robiłam sobie wycieczkę z chłopakiem w ramach celebrowania wypłaty i w Empiku natknęłam się na "Za zamkniętymi drzwiami" za jakieś 18zł. No nie powiem, zdziwiłam się, ale książkę chcę przeczytać, więc wzięłam. Jakiś czas później w Biedronce złapałam kieszonkę "Moje serce należy do ciebie" i właściwie nie wiem, kiedy to przeczytam, ale mam na coś takiego ochotę i kosztowało mnie tylko 10zł. 



Potem zaczęły się moje zakupy na grupach książkowo-sprzedażowych i tym oto sposobem zakupiłam trylogię "Mimo moich win" za 50zł (dzięki Poczcie Polskiej czekałam na to z tydzień) i "Czas żniw" za 20zł. Jak wspomniałam na początku, często kupuję książki z drugiej ręki, a czasem dziwi mnie, w jak świetnym stanie przychodzą, jakby w ogóle czytane nie były. Przyznam się, że moje książki po noszeniu w plecaku, trzymaniu na biurku, często nie widząc, że kot zachce na nich spać, nie zawsze wyglądają tak dobrze. 


No i ostatnie moje zdobycze, czyli książki do recenzji; "Dziwna i taki jeden" oraz "Szamanka od umarlaków". "Dziwną" już zaczęłam czytać, a zaraz po niej idzie "Szamanka", której jestem bardzo ciekawa. Książki, oczywiście, od YA! i Uroborosa. 


A czym jest to "plus jeden"? Jest tym "Gra o tron", pierwsza część "Pieśni lodu i ognia", której już wcześniej się podejmowałam, ale nie dałam rady przeczytać całej. Kupiona za 19.50zł jeszcze w sierpniu, ale nie zdążyła do mnie przyjść. Co prawda, już w nie tak dobrym stanie, bo nieco przybrudzona, ale ocenię to, jak do mnie dojdzie. 

Co natomiast z przeczytanych książek? W tym miesiącu nie trafiłam na żadną słabą książkę, wręcz przeciwnie, wszystkie książki oceniłam na wysoko i recenzje ich możecie znaleźć na moim blogu. Przeczytałam w sumie cztery książki i postaram się taki wynik utrzymać, bo liczba "książek do przeczytania" na mojej półce jedynie wzrasta. Niemal jak Hydra, po przeczytaniu jednej książki, na jej miejsce wskakują dwie kolejne. Założyłam się z chłopakiem, że przeczytam je wszystkie do końca roku – nie ukrywam, że chcę wygrać, więc może jakiś ban na książki? :D

A u Was co ciekawego?

12 komentarzy:

  1. Faktycznie jesteś łowczynią promocji :) Moje nowe książki też nie zawsze są idealne przez to ciągłe noszenie w plecaku i czytanie gdzie popadnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nawet sporo w sierpniu książek upolowałaś :)
    "Za zamkniętymi drzwiami" to super thriller! Czytałam i bardzo polecam :)
    Pozostałych książek nie miałam okazji czytać :)
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Grę o tron i ja się czaję już od jakiegoś czasu, ale trochę kosztuję. Muszę poszukać w antykwariatach, bo często można tam ją znaleźć w fajnej cenie. Jestem ciekawa twojej opinii na temat Dziwnej. Mnie się nawet podobała, ale czytałam wiele lepszych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak znajdziesz sposób na nałożenie na siebie bana na zakupy to podziel się ze mną sekretem. Ja w sierpniu znowu zaszalałam. Będę zaraz spać w namiocie w ogródku bo oddam swoje łóżko książkom XD

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobycze! Właśnie ja też podziwiam, jak książki innych są idealne, przez co czasem aż wstyd mi sprzedawać. Nie chodzi o to, że moje są jakoś niesamowicie poniszczone, ale jednak no widać na nich ślady użytkowania, chociażby na rogach, szczególnie wersji kieszonkowych :D

    Świetnie, że trafiasz na taki piękny stan książek, masz nosa!
    A promocja w Empiku - niesamowita. Ja w świecie książki po 14.99 zakupiłam Playlistę dla Dwojga, Byłam tu i Cudowne tu i teraz i też te ceny wydały mi się genialne na tyle, że czemu by ich nie wziąć? :D Szczególnie, że miałam dziwną ochotę na młodzieżówki :P

    Pozdrawiam serdecznie!
    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, wakacje okazały się marnym czasem na nadrabianie zaległości w czytaniu. Chociaż wcale nie było aż tak źle, no i jeszcze został mi prawie miesiąc wolnego! :) Pozdrawiam
    Book Mystery

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdobycze <3 Ja też czasem dorwę jakąś okazję na książkowych grupach i szczerze jeszcze nigdy nie dostałam książki w złym stanie :) Moje najczęściej niszczą się w torebce jak nie założę im pokrowca ;) Życzę przyjemnego czytania tych skarbów!
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ban na książki to chyba jedyny sposób, żeby nadrobić czytanie wszystkich zdobyczy. Choć naprawdę trudno się oprzeć, gdy z witryny sklepowej mruga znak "przecena" i zachęca do kupna;) Jak by nie było, trzymam kciuki za wygranie zakładu!

    Pozdrawiam,
    Ania z ksiazkowe-podroze-w-chmurach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że "Szamanka od umarlaków" powinna Ci się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też często kupuję używane książki :) Dużo zdobyłaś, u mnie wakacje też były dość obfite w zakupy czytelnicze :)

    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję udanych zakupów!

    Pozdrawiam,
    https://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile cudownych zdobyczy! Ja chyba powinnam mieć zakaz wychodzenia z domu i wchodzenia na strony księgarni internetowych, bo zawsze to się źle kończy - a na półkach przecież jeszcze tyle książek czeka na przeczytanie...! ;)
    medycy nie gesi

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.