niedziela, 12 lutego 2017

Top 3 książki na walentynki. Iskierki #5

Nadchodzi 14 luty, czyli już teraz możemy podziwiać powycinane serca i ozdoby walentynkowe przez szyby w sklepach oraz zabierać się za szukanie prezentu dla drugiej połówki. Walentynki nie ominęły również internetu, wszelakie konkursy, wydarzenia, wyzwania już królują na stronach, więc i postu walentynkowego nie mogło zabraknąć u mnie. Przygotowałam dla Was trzy książki, pod różnym względem miłosne, które moglibyście przeczytać w ten dzień. Tylko trzy, ponieważ, mimo że czytam dużo romansów, trudno mi dobrać odpowiednie książki na ten dzień. Oraz dlatego, że obchodzę wtedy urodziny, więc jest to dla mnie chyba najmniej romantyczny dzień w życiu :D 




Recenzja tutaj
Kto czytał moją recenzję "Ciepłych ciał" wie, że bezapelacyjnie kocham tę książkę. Mimo że przeczytałam ją już dawno, to do tej pory przyjemnie ją wspominam. Wrzucam ją do "Top 3", ponieważ historia miłosna zawarta w tej książce jest chyba jedną z najpiękniejszych, jakie w życiu czytałam. Główny bohater, mimo że jest zombie, jest naprawdę przeuroczy i zauroczyłam się w nim od razu. Miłość rozkwitająca między R i Julie nie jest przesadzona, jest idealnie rozpisana i nie ciągnie się jak flaki z olejem. Co prawda, książka nie cieszy się zbytnią popularnością, ale to jest właśnie ten mały diamencik zakopany pod innymi, wielkimi kamieniami szlachetnymi.

Recenzja tutaj
Jak napisałam na początku, książki, które przygotowałam, są pod różnym względem miłosne. A miłość jest nie tylko romantyczna, prawda? W tej książce oczywiście ukazuje się i pod takim względem, ale również przejawia się jako miłość rodzeństwa, bliźniaków, najsilniejsza więź pod słońcem. Jude i Noah byli nierozłączni, co się więc stało, że już nie są? Jude oddała słońce za chłopaka z portretu, a Noah przez długi czas nie potrafił oddać serca dla miłości. Porównywalnie piękna do "Ciepłych ciał", więc i ją musiałam tutaj umieścić. 

Recenzja tutaj
No dalej, kto się tego spodziewał po mojej ostatniej recenzji? Po prostu musiałam wrzucić tutaj tę książkę, bo wątek romantyczny w niej uwielbiam. Mamy tutaj może trochę schematyczny romans, ale za to nie pisany na siłę, toczący się własnym rytmem, zupełnie jakby autorki pozwoliły akcji toczyć się samej. Nie jest wypchnięty na pierwszy plan, ale także nie został zepchnięty na sam tył, na równi z eksploarcją dziwacznej planety, miłość Tarvera i Lilac narasta. Nie dajcie się zwieźć nudzącemu początkowi, bądźcie cierpliwi jak podczas oczekiwania na Świętego Mikołaja. 



Wszystkie trzy książki uwielbiam i wychwalam i każdego z Was zachęcam do sięgnięcie po chociaż jedną z nich. A jaki będzie Wasz wybór na walentynki? 




9 komentarzy:

  1. Haha, Ciepłe ciała są boskie!!

    Pozdrawiam
    <a href="http://toreador-nottoread.blogspot.com> To Read Or Not To Read </a>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że ktoś to potwierdza :D

      Usuń
  2. Niestety, ale nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej z nich. Mam jednak nadzieję, że trafię kiedyś na W ramionach gwiazd. Co do walentynek, ja je spędzę z ksiązką "Tylko Cross" i pizzą :D

    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crossa bardzo lubię, a pizze to już w ogóle, walentynki wymarzone :D

      Usuń
  3. Wszystkie trzy mam już za sobą :) Ja w walentynki będę czytała "Inwazję na Tearling", bo jestem w tracie i na pewno do jutra nie skończę. Myślałam, że podobnie jak w pierwszym tomie nie będzie w niej wątku romantycznego, ale coś tam się zawiązuję ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się podobały :D W takim razie miłego czytania <3

      Usuń
  4. Jutro rano będę w bibliotece, może w końcu uda mi się trafić na "Ciepłe ciała", bo dziwnym trafem w mojej bibliotece ta książka ma najdłuższą listę oczekujących ;).

    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się w końcu udało i mam nadzieję, że Ci się spodoba :D

      Usuń
  5. Kocham oddam ci słońce, koniecznie muszę ją odświeżyć w tym roku!<3
    podoba mi się tutaj - zostaje na dłużej :)

    oddam-ci-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.